طراحی-سایت-فوری

شاید بتوان گفت اگر حدود 100 سال پیش به کسی می گفتیم که در آینده تمامی افراد می توانند با فشردن یک دکمه محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند، همه فکر می کردند دیوانه شده ایم! اما همانطور که متوجه شده اید امروزه با فشردن یک دکمه در فضای فروشگاه های آنلاین می توان تمامی محصولات مورد نیاز را از دور ترین نقطه دنیا خریداری کرد. به همین دلیل طراحی سایت یکی از مواردی است که تمامی کسب و کارها باید به آن توجه داشته باشند. بهتر است بدانید طراحی سایت تنها باعث افزایش فروش کسب و کار نمی شود و مزایای بالقوه دیگری را نیز به همراه دارد.

طراحی سایت به پرستیژ کاری کمک می کند!

طراحی سایت پرستیژ خاصی را برای کسب و کار به همراه می آورد و این چیزی است که مشتریان هوشمند قرن بیست و یکم به آن توجه دارند. در نتیجه؛ متخصصان بر این امر تاکید می ورزند اگر می خواهید در دنیای پر رقابت امروزی بدرخشید باید برای طراحی سایت اقدام نمایید. به همین دلیل جای تعجب نیست که بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت فوری هستند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در مورد طراحی سایت فوری در اختیار شما قرار دهیم.

ساخت وب سایت فوری

 بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که دنیای امروز را باید دنیای عجله و کمبود وقت بنامیم. شاید بتوان گفت امروزه امکانات بیشتری برای تجربه زندگی بهتر در دسترس است، اما به همان اندازه در زندگی کمبود وقت بیشتری را احساس می کنیم. همانطور که می دانید تمامی کسب و کارها تمایل دارند تا به سرعت رشد کنند و در میان چشم مشتریان بالقوه قرار بگیرند. به همین دلیل می خواهند با طراحی سایت فوری جلوه کسب و کار خود را تغییر دهند. اما در این زمینه سوال می پرسند که آیا طراحی سایت فوری امکان پذیر است؟! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است.

نکات مهم در طراحی سایت فوری

کسب و کارهایی که به دنبال طراحی سایت فوری هستند، باید سایتی را خریداری کنند که قالبی آماده ای دارد و محتوای پیش فرضی بر روی آن قرار گرفته است. این سایت آماده است تا بالا بیاید و به عنوان وب سایت کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد. پس از آن، آن کسب و کار باید برای بارگذاری محتوای مناسب و بهینه سازی (سئو) سایت اقدام کند تا به آنچه مورد نظرش است برسد! مواردی که توصیه می شود تمامی کسب و کارها در طراحی سایت به آن توجه داشته باشند به شرح زیرند:

  • رنگی که برای سایت انتخاب می گردد باید با ماهیت کسب و کار همخوانی داشته باشد.
  • محتوا باید متناسب با نیازهای کاربر طراحی شده باشد.
  • گزینه سرچ و یا جستجو باید در مقابل چشم باشد و کاربر بتواند به سادگی به چیزی که نیاز دارد دست پیدا کند.
  • سرعت سایت باید بالا باشد.

در همین جا به تمامی کسب و کارها اعلام می کنیم، اگر می خواهید سایت تان در مقابل چشم کاربران قرار گیرد و در دنیای اینترنت بدرخشد باید سرعت مناسبی داشته باشد. داده های آماری نشان می دهند که اگر سایت 1 ثانیه تاخیر داشته باشد 16 درصد از کاربران خود را از دست می دهد، اگر سایت 3 ثانیه تاخیر داشته باشد 50 درصد از کاربران خود را از دست می دهد و اگر سایتی بالای 5 ثانیه تاخیر داشته باشد، 70 درصد از کاربران خود را از دست میدهد. در نتیجه، همانطور که متوجه شده اید در طراحی سایت فوری باید به سرعت لود سایت توجه ویژه ای داشته باشید در غیر اینصورت در این فضا موفق نمی شوید.

طراحی سایت حرفه ای فوری

یکی از موارد دیگری که در طراحی سایت فوری اهمیت بسیار زیادی دارد ریسپانسیو بودن سایت است! ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ریسپانسیو بودن سایت به چه معناست! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ریسپانسیو بودن سایت به معنای قابلیت نمایش آن در وسایل الکترونیکی مانند موبایل و تبلت است. اگر سایتی به خوبی در موبایل و تبلت به نمایش در نیاید، بیش از 80 درصد از مشتریان خود را از دست می دهد و این موضوع می تواند مشکل بسیار بزرگی در وب سایت ها به شمار برود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از 50 درصد از مشتریان از طریق موبایل و تبلت جستجو می کنند. به همین دلیل کسانی که به دنبال طراحی سایت فوری هستند، حتما باید به این موضوع اشاره کنند که سایت آنها باید ریسپانسیو باشد تا مشتریانی که تنها با موبایل و یا تبلت خود سرچ می کنند بتوانند سایت آنها را ببینند و برند کسب و کارشان در مقابل چشم آنها بدرخشد. اهمیت این موضوع به قدری مهم است که تمامی کارشناسان می گویند اگر سایتی ریسپانسیو نباشد، مشتریان زیادی نخواهد داشت!

طراحی سایت شرکتی فوری

آیا شرکتی دارید که در زمینه خاصی فعالیت دارد و می خواهید به رشد کسب و کار خود کمک کنید! بی شک، طراحی سایت اقدام حرفه ای است که شما باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است بدانید که مطالعات جدید نشان داده اند مشتریان به کسب و کارهایی که سایت شرکتی ندارند اعتماد ندارند. بنابراین، در صورت عدم توجه به این موضوع بخش عمده از مشتریان از کسب و کار شما کالا و خدمات دریافت نمی کنند.

اگر می خواهید برای طراحی سایت فوری شرکتی اقدام کنید، باید فاکتورهای مختلفی از جمله ظاهر سایت، محتوای مناسب و سرعت سایت را مد نظر قرار دهید. همچنین، پلت فرم ورد پرس یکی از پلت فرم هایی است برای طراحی سایت فوری کاربرد بسیار زیادی دارد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ورد پرس چیست! در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. 

مزایای طراحی سایت فوری با ورد پرس

ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوا نسبتا آماده است که با زبان PHP نوشته شده است. از ورد پرس می توان برای طراحی سایت های متعددی استفاده کرد. برخی از سایت هایی که پیشنهاد می شود با استفاده از ورد پرس طراحی شوند به شرح زیرند:

  • وبلاگ و یا وب سایت شخصی
  • وب سایت تجاری
  • سایت فروشگاهی
  • دایرکتوری شغلی
  • دایرکتوری تجاری
  • وب سایت سوال و جواب
  • وب سایت برای جوامع آنلاین
  • وب سایت مزایده
  • وب سایت اطلاعات محور
  • وب سایت تبلیغاتی
  • وب سایت عکس
  • وب سایت پادکست
  • وب سایت خانوادگی

همانطور که متوجه شده اید با توجه به این موضوع که ورد پرس یک قالب آماده است از آن می توان برای طراحی سایت فوری استفاده کرد. به همین دلیل امروزه استفاده از این قالب مورد توجه قرار گرفته است. یکی دیگر از مواردی که ورد پرس را به یکی از پلت فورم های جذاب برای بالا آوردن سایت تبدیل کرده است، قابلیت نصب افزونه های متعدد بر روی آن است. شما می توانید با افزودن افزونه های مختلف قابلیت سایت ورد پرس خود را افزایش دهید و این موضوع برای جذب کاربر اهمیت بسیار زیادی دارد.

سایت های معتبر خارجی و داخلی که با قالب ورد پرس طراحی شده اند!

از سایت های معتبر خارجی که با قالب ورد پرس ساخته شده اند می توان به سایت بگینر، سایت جی زی و سایت رسمی کشور سوئد اشاره کرد. همچنین، سایت های ایرانی که با این قالب ساخته شده اند عبارتند از سایت همیار، سایت دیجیاتو و سایت ووکامرس فارسی!

طراحی سایت اختصاصی فوری

شاید تصمیم بگیرید که برای طراحی سایت فوری اقدام کنید، اما می خواهید سایت شما دقیقا و به طور تخصصی برای کسب و کار شما طراحی شده باشد. در این صورت باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • با طراح سایت و یا کسی که قرار است طراحی سایت شما را بر عهده بگیرد صحبت کنید و ماهیت کسب و کار خود را به طور دقیق توضیح دهید. این امر به طراح دید بازی می دهد تا بتواند سایت را به گونه ای طراحی کند که مشتریان بالقوه با دیدن سایت شما با حوزه کاری تان آشنا شوند.
  • رنگ های پیشنهادی خود را برای طراحی سایت اعلام کنید و از طراح بخواهید در صورت امکان از آنها استفاده کند.
  • از طراح بخواهید تا قالب های متفاوت را به شما نشان دهد و شما نیز در مورد انتخاب قالب مناسب با طراح همفکری کنید. همچنین، از تیم مارکتینگ خود بخواهید که نظراتشان را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

نکاتی که پس از طراحی سایت فوری باید مد نظر داشته باشید!

درست است که طراحی سایت فوری ایده ای هوشمندانه و جذاب است، اما پس از طراحی سایت باید موارد متعددی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید سایت خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • شما باید سایت خود را دائما بروزرسانی کنید.
  • شما باید بک لینک های سایت خود را قوی کنید.
  • شما باید به سئو سایت توجه کنید و آن را طبق الگوریتم های موتور جستجو پیش ببرید.

در همینجا به شما اعلام می کنیم که با طراحی سایت فوری کار شما به اتمام نمی رسد و تازه ابتدای کار است. پس از طراحی سایت یک سئو کار باید نظارت سایت تان را بر عهده بگیرد و با به روز نگه داشتن سایت به شما کمک کند تا در میان رقبایتان بدرخشید. سئو سایت یک کار دائمی و زمان بر است و تمامی سایت ها به آن نیاز دارند!

قیمت طراحی سایت فوری

اکنون ممکن است با خواندن مزایای طراحی سایت تصمیم بگیرید که برای طراحی سایت فوری و ارزان اقدام کنید. در این زمینه، بی شک قیمت یکی از سوالاتی است که باید در مورد آن بدانید تا بتوانید بودجه لازم را برای اینکار کنار بگذارید. بهتر است بدانید که تعیین قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال زبان برنامه نویسی سایت و آپشن هایی که در آن به کار رفته اند بر قیمت طراحی سایت اثر می گذارند.

همچنین، باید بدانید هر مبلغی را که برای طراحی سایت حرفه ای و تخصصی کسب و کار خود پرداخت می کنید، در واقع در حال سرمایه گذاری برای آینده کاری خود هستید. شما با طراحی سایت اولین قدم را برای افزایش درآمد برداشته اید و می توانید به بقای برند خود در میان رقبایتان کمک کنید. به همین دلیل توصیه می شود با افراد و شرکت های تخصصی در این زمینه در ارتباط باشید و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید تا بتوانید به زودی به برندی مهم در میان مشتریان تبدیل شوید!

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت فوری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید شما می توانید با استفاده از قالب های آماده و محتوای های پیش فرض سایت خود را در کمترین زمان ممکن بالا بیاورید. اما پس از آن باید برنامه ریزی دقیقی برای وب سایت خود داشته باشید. همچنین، در زمان طراحی سایت باید ماهیت کاری خود را به طراح بگویید تا سایتی دقیق و مناسب را طراحی کند. قالب ورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای نسبتا آماده است که بسیاری از سایت ها با استفاده از آن طراحی شده اند. شما نیز پس از مشورت با یک برنامه نویس می توانید از این قالب استفاده نمایید.