آیا طراحی سایت رایگان واقعا وجود دارد؟

امروزه، تمامی افراد به اهمیت طراحی سایت برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود پی برده اند و تلاش می کنند تا کسب و کار خود را به فضای آنلاین انتقال دهند. موتور جستجوی گوگل اعلام کرده است که روزانه میلیون ها سرچ در آن انجام می شود، در نتیجه فضای آنلاین می تواند به عنوان فضایی بالقوه برای رونق بخشیدن به کسب و کارها در نظر گرفته شود.

طراحی سایت رایگان

همچنین، مشتریان هوشمند قرن بیست و یکم قبل از آنکه اقدام به خرید کالا و دریافت خدمات نمایند ابتدا در فضای آنلاین به خوبی جستجو می کنند. تصور کنید شما سایتی دارید که به خوبی بهینه سازی شده است. این سایت در نتایج جستجو بالا می آید و این موضوع می تواند درآمد کسب و کار شما را به طرز چشم گیری تغییر دهد! به همین دلیل جای تعجب نیست امروزه شاهد درخواست بالایی برای طراحی سایت باشیم.

آیا طراحی سایت رایگان واقعا وجود دارد؟

یکی از سوالاتی که زیاد با آن رو به رو می شویم در مورد طراحی سایت رایگان است. در همینجا به شما اعلام می کنیم که چیزی به عنوان طراحی سایت رایگان وجود ندارد و شما موظف هستید هزینه هایی را  برای طراحی سایت پرداخت کنید. ممکن است شخصی که به تازگی وارد حوزه طراحی سایت شده است تصمیم بگیرد تا هزینه ای را برای طراحی سایت دریافت نکند، اما پرداخت هزینه هایی مانند خرید هاست و دامنه با شما خواهد بود و این هزینه ها به صورت دوره ای تکرار می شوند.

همچنین؛ وقتی قالب سایت آماده می گردد، این قالب رایگان است، اما برای اینکه شما بتوانید از سایت استفاده کنید باید افزونه هایی را به آن بیافزایید. بسیاری از افزونه هایی که در سایت ها نصب می شوند رایگان نیستند و برای استفاده از آنها باید پول پرداخت شود. در ادامه بیشتر به موضوع طراحی سایت رایگان می پردایم!

طراحی سایت رایگان با تمام امکانات

وقتی می خواهید برای طراحی سایت اقدام کنید اولین و مهمترین مسئله مشخص کردن هدفتان از طراحی سایت است! آیا شما می خواهید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید و یا می خواهید وبلاگ شخصی خود را راه بیاندازید! آیا می خواهید وب سایتی را برای شرکتتان بالا بیاورید و یا می خواهید یک سایت سوال و جواب طراحی کنید! پاسخ شما به این سوال هر چه که باشد مسیر را برای قدم های بعدی مشخص می کند.

آیا طراحی سایت رایگان واقعا وجود دارد؟

همانطور که ممکن است از قبل بدانید امروزه درخواست بالایی برای طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد. زیرا تقریبا تمامی کسب و کارها می خواهند خدمات خود را به فضای اینترنت انتقال دهند و سود و درآمد خود را افزایش دهند. به همین دلیل بسیاری از افراد در مورد طراحی سایت رایگان فروشگاهی سوال می پرسند! باید بدانید طراحی سایت فروشگاهی یک طراحی هوشمندانه است و طراح باید به موارد متعددی از جمله قالب سایت و نحوه جستجو ( گزینه جستجو باید به خوبی در سایت قرار گرفته باشد) توجه داشته است. قالب سایت می تواند رایگان باشد اما آپشن هایی که برای سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شوند هزینه بردار هستند. در نتیجه همانطور که متوجه شده اید طراحی سایت رایگان عملی نیست!

طراحی سایت فروشگاهی چند روز طول می کشد؟

کسانی که می خواهند برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کنند در این مورد سوال می پرسند که طراحی سایت فروشگاهی چقدر طول می کشد! به طور متوسط، اگر بخواهید سایت فروشگاهی شما به طور دقیق و حرفه ای طراحی شود، این زمان بین 30 تا 40 روز است. امروزه، قالب های آماده ای مانند ورد پرس در دسترس هستند که زمان طراحی سایت را به میزان چشمگیری کاهش داده اند. با این وجود، بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که قالب های آماده مانند ورد پرس برای سایت های فروشگاهی مناسب نیستند.

زیرا این سایت ها قابلیت های بسیار زیادی را که باید در سایت های فروشگاهی به کار روند دارا نیستند. به همین دلیل، توصیه می شود قبل از طراحی سایت فروشگاهی با افراد متخصص در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، توصیه دیگر ما به شما این است که برای طراحی سایت فروشگاهی هرگز به دنبال طراحی سایت رایگان نباشید! زیرا اینکار تنها به کسب و کار شما آسیب وارد می کند. در واقع، شما باید بدانید که با طراحی سایت ( هزینه آن هر چقدر که باشد) شما در حال سرمایه گذاری بر کسب و کار خود هستید. هر چقدر این سرمایه گذاری دقیق تر و اختصاصی تر باشد، بازگشت سرمایه بیشتر خواهد بود!

طراحی سایت شخصی رایگان

بسیاری از افراد تمایل دارند که وب سایت شخصی خود را داشته باشند و در فضای اینترنت مطالبی را که علاقه دارند با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین، باید بدانید استفاده از وبلاگ و یا سایت شخصی به افرادی که بازنشسته شده اند پیشنهاد می شود. زیرا آنها می توانند برای مدت طولانی خود را سرگرم نگه دارند و این موضوع در دوران بازنشستگی اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای طراحی سایت رایگان شخصی اقدام می کنند. همانطور که متوجه شده اید شما برای طراحی سایت باید هزینه پرداخت کنید!

طراحی سایت شخصی رایگان

اما می توانیم توصیه دیگری به شما داشته باشیم! اگر زمان کافی دارید و بودجه ای ندارید که برای طراحی سایت بپردازید، می توانید طراحی سایت را بیاموزید. تنها در این صورت است که طراحی سایت رایگان می شود. البته اگر نگاه دقیق تر به این موضوع داشته باشید، متوجه می شوید که باز هم باید هزینه ای را برای یادگیری پرداخت کنید ( در واقع باید بگوییم در دنیای امرزوی چیزی به عنوان رایگان وجود ندارد و توصیه ما به شما این است هرگز فریب تبلیغاتی نظیر طراحی سایت رایگان را نخورید).

یادگیری طراحی سایت!

یادگیری طراحی سایت می تواند ایده جذاب و هوشمندانه ای باشد و به شما کمک می کند به میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. اگر باز نشسته هستید و زمان کافی برای اینکار را دارید توصیه می شود به این پیشنهاد فکر کنید و با یادگیری طراحی سایت تجربه خود را بالا ببرید!

طراحی سایت ورد پرس رایگان

ورد پرس یک قالب نسبتا آماده است که با زبان PHP نوشته شده است و امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است! بسیاری از افراد فکر می کنند که طراحی سایت رایگان با ورد پرس امکان پذیر است!  اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا ورد پرس به یک قالب پر طرفدار تبدیل شده است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی پیش فرض ها برای طراحی سایت در این قالب آماده هستند و دیگر برنامه نویس نیاز به کد نویسی ندارد. به همین دلیل، بسیاری از سایت ها با استفاده از ورد پرس بالا می آیند.

اما باور اشتباهی که در مورد ورد پرس وجود دارد طراحی سایت رایگان است! بهتر است بدانید که طراحی سایت رایگان با ورود پرس امکان ندارد. زیرا در همان ابتدای کار شما باید هزینه ای را برای خرید هاست و دامنه بپردازید. اما باید در اینجا به شما اعلام کنیم که هزینه طراحی سایت با ورد پرس پایین تر از هزینه طراحی سایت با زبان های دیگر برنامه نویسی است. به همین دلیل، شاید هزینه پایین تر طراحی سایت با ورد پرس این باور اشتباه را به وجود آورده است که طراحی سایت رایگان با ورد پرس امکان پذیر است!

طراحی وب سایت رایگان در گوگل

موتور جستجو گوگل یکی از موتورهای جستجو پر طرفدار در سراسر جهان است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا امروزه موتور جستجو گوگل به موتوری پرطرفدار و پر استفاده تبدیل شده است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گوگل به کاربرانش اهمیت بسیار زیادی می دهد و دائما الگوریتم هایش را آپدیت می کند. این الگوریتم ها به کاربران کمک می کنند تا محتوای مورد نیاز خود را پیدا کنند و این موضوع سبب می شود کاربران به گوگل اعتماد زیادی داشته باشند.

طراحی وب سایت رایگان در گوگل

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا امکان طراحی سایت رایگان در گوگل وجود دارد! پاسخ به این سوال قطعا منفی است! باید بدانید موتور جستجو گوگل بسیاری از امکاناتش را به صورت رایگان در اختیار سایت ها قرار می دهد. به طور مثال گوگل ترندز و گوگل آنالیتیکس از جمله نرم افزاهایی هستند که به صورت رایگان در اختیار کاربران هستند و صاحبان سایت با استفاده از داده هایی که از آنها می گیرند می توانند وب سایت خود را ارتقا دهند. اما گوگل از افراد می خواهد برای طراحی سایت و استفاده از فضای وب هزینه ای را پرداخت کنند.

قالب طراحی سایت رایگان

کسانی که در حوزه طراحی سایت فعالیت دارند، با قالب های طراحی سایت آشنایی دارند. بسیاری از این قالب ها به صورت رایگان در دسترس هستند و افراد می توانند آنها را دانلود کنند و برای طراحی سایت از آنها استفاده نمایند. همچنین، بسیاری از قالب های آماده وب سایت ها هستند که هزینه بسیار کمی را دریافت می کنند. افراد علاقه مند می توانند این هزینه را پرداخت کنند و از قالب مورد علاقه خود استفاده نمایند. اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید، توصیه می شود با افراد متخصص مشورت کنید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

اکنون که متوجه شده اید طراحی سایت رایگان عملا وجود ندارد ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که طراحی سایت چه فوایدی دارد! بهتر است بدانید که طراحی سایت فواید زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی سایت نقش موثری در افزایش درآمد کسب و کار دارد. زیرا با طراحی سایت مشتریان زیادی پیدا می کنید که بدون توجه به زمان و مکان خریداری می کنند.
  • طراحی سایت به برند سازی کمک می کند و باعث می شود نام کسب و کار شما به عنوان برندی تخصصی در میان مشتریان ثبت شود.
  • طراحی سایت پرستیژ کاری شما را بالا می برد و این موضوع بسیار مهم است. اگر به برندهای مهم دنیا از جمله کوکا کولا و یا پپسی نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که آنها وب سایت های تخصصی و دقیقی دارند.
  • با طراحی سایت به مشتریانتان نشان می دهد که آنها برای شما کسب و کار تان اهمیت دارند و این امر حس دو طرفه ای را میان مشتریان و کسب و کار به وجود می آورد.

شما می توانید مشاوره های رایگان طراحی سایت را از شرکت های معتبری که در این حوزه فعالیت دارند دریافت نمایید. پس از آن می توانید برای طراحی سایت خود تصمیم گیری کنید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید چیزی با عنوان طراحی سایت رایگان وجود ندارد. زیرا شما باید هزینه های خرید هاست و دامنه را بپردازید و این هزینه ها را باید به صورت دائمی و تکراری پرداخت نمایید. همچنین، با سایت ورد پرس نمی توان سایت رایگان طراحی کرد ( البته باید بدانید هزینه طراحی سایت با ورد پرس ارزان تر از زبان های دیگر برنامه نویسی است). شما می توانید برای طراحی سایت با شرکت های معتبر در ارتباط باشید.