تعرفه طراحی سایت اقتصادی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه یکی از راههایی که به کسب و کارها کمک می کند تا در دنیای پر رقابت کاری دوام بیاورند طراحی سایت است. بنابراین، جای تعجب نیست که امروزه درخواست بالایی برای طراحی سایت وجود دارد. اما همانطور که ممکن است از قبل بدانید هزینه طراحی سایت تقریبا بالاست و هر چقدر که سایت به طور تخصصی تر طراحی شود، این هزینه افزایش پیدا می کند. بنابراین، بسیاری از افراد در مورد طراحی سایت اقتصادی سوال می پرسند! در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد طراحی سایت اقتصادی در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی سایت اقتصادی

آیا طراحی سایت اقتصادی امکان پذیر است؟

یکی از سوالاتی که همواره در این زمینه پرسیده می شود این است که آیا طراحی سایت اقتصادی امکان پذیر است! پاسخ به این سوال قطعا مثبت است! اما باید بدانید سایت هایی که به صورت اقتصادی طراحی می شوند گزینه ها و افزونه های کمتری در مقایسه با سایت های حرفه ای دارند. این موضوع می تواند عملکرد سایت را محدود کند. به همین دلیل، کسب و کارهایی که بودجه محدودی دارند می توانند برای طراحی این سایت اقدام کنند، اما باید گسترش سایت را مورد توجه قرار دهند. در غیر اینصورت کسب و کار اینترنتی آنها پیشرفت زیادی نخواهد داشت.

سایتی که به صورت اقتصادی طراحی می شود چه امکاناتی باید داشته باشد؟

اگر می خواهید برای طراحی سایت اقتصادی اقدام کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که این سایت باید چه امکاناتی داشته باشد! امکاناتی که برای این سایت در نظر گرفته می شوند به شرح زیرند:

  • در طراحی سایت اقتصادی باید امکان درج، حذف و ویرایش بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در نظر گرفته شود.
  • سایتی که طراحی می شود باید ریسپانسیو باشد و در موبایل ها و تبلت ها به نمایش در آید.
  • سایت باید قابلیت نماش تصاویر را به صورت اسلاید شو داشته باشد.
  • سایت باید امکان مدیریت آلبوم تصاویر را داشته باشد.
  • در طراحی سایت اقتصادی باید فایل ها و پوشه ها به خوبی قابل مدیریت باشند.
  • بک آپ گیری از سایت اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • متا تگ ها باید در سایت تعریف شوند.
  • سایت باید بتواند مطالبش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.
  • در طراحی سایت اقتصادی باید امان خروجی گرفتن فید یا آر اس اس وجود داشته باشد.

آیا طراحی سایت اقتصادی امکان پذیر است؟

البته باید در اینجا به این نکته اشاره کنیم امکاناتی که در طراحی سایت ها با پلن های اقتصادی در نظر گرفته می شوند در شرکت های مختلف متفاوت است. برخی از شرکت ها ممکن است مواردی را به لیست بالا اضافه کنند و برخی نیز ممکن است مواردی را از لیست بالا حذف کنند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از اقدام به طراحی سایت با شرکت های مرتبط جلساتی را برگزار کنید و از آنها بخواهید تمامی مواردی را که قرار است بر روی سایت شما پیاده سازی کنند در اختیار شما قرار دهند.

طراحی سایت اقتصادی چقدر طول می کشد؟

یکی دیگر از سوالاتی که همواره با آن برخورد می کنیم در مورد زمانی است که طول می کشد تا یک سایت طراحی شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زمان طراحی سایت به فاکتورهای مختلفی از جمله آپشن هایی که قرار است در سایت به کار رود بستگی دارد. با این وجود، زمان طراحی سایت بین 20 تا 40 روز متغییر است. به همین دلیل، توصیه می شود زمان دقیق طراحی در قرار داد ذکر شود. این امر نقش بسیار مهمی در تحویل به موقع سایت دارد و به شما کمک می کند تا برنامه های کاری خود را طبق آن پیش ببرید.

تعرفه طراحی سایت اقتصادی

تعرفه طراحی سایت اقتصادی

افرادی که می خواهند برای طراحی سایت با قیمت مناسب اقدام کنند، معمولا بودجه محدودی دارند. به همین دلیل در مورد تعرفه طراحی سایت سوال می پرسند. بهتر است بدانید که پاسخ به این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد، اما قیمتی که معمولا برای اینگونه سایت ها دریافت می شود 5 تا 7 میلیون تومان است. در همینجا به شما اعلام می کنیم که این قیمت ممکن است با توجه به استراتژی های شرکتی که می خواهید طراحی سایت خود را به آن بسپارید بیشتر و یا کمتر باشد.

طراحی سایت با بهترین قیمت

طراحی سایت با بهترین قیمت می تواند مسیر را برای موفقیت کسب و کار شما باز کند. اما باید بدانید که در روند کاری باید سرمایه گذاری های بیشتری بر سایت خود بکنید. هر چقدر هزینه ای که برای سایت خود می کنید بیشتر باشد، به همان اندازه بازگشت سرمایه بیشتری را تجربه خواهید کرد و به همان اندازه می توانید سود کسب و کار خود را افزایش دهید. سایت هایی که به صورت اقتصادی طراحی می شوند مطابق با الگوریتم های گوگل هستند و شما می توانید این سایت را ارتقا دهید و آپشن های زیادی را در طول زمان به آن بیافزایید.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات جامعی را در مورد طراحی سایت اقتصادی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید سایتی که به صورت اقتصادی طراحی می شود مطابق با الگوریتم های موتور جستجو است و تنها تفاوت آن با سایت های تخصصی این است که برخی از گزینه ها و افزونه ها در آن به کار نمی روند. شما باید برنامه ریزی کنید و در طول زمان کیفیت سایت خود را بالا ببرید. در این صورت می توانید سود کسب و کار خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید. این امر نقش موثری در برند سازی دارد.