طراحی-سایت-کم-هزینه

ممکن است به این تبلیغ بر خورده باشید که با طراحی سایت می توانید درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید! باید بدانید این موضوع با واقعیت همخوانی دارد و طراحی سایت سبب می شود تا میزان مشتریان شما به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند. طراحی سایت معمولا هزینه های زیادی را در بر دارد و کسب و کارهایی که بودجه محدود دارند به دنبال طراحی سایت کم هزینه هستند. شما می توانید با هزینه پایین سایت خود را طراحی کنید، اما باید به مرور زمان سایت خود را ارتقا دهید تا بتوانید به جایگاه قابل قبولی در میان کسب و کارهای اینترنتی برسید!

طراحی سایت کم هزینه

آیا طراحی سایت به موفقیت کسب و کار کمک می کند؟

یکی از سوالاتی که معمولا در زمان طراحی سایت ( از جمله طراحی سایت کم هزینه ) پرسیده می شود در این زمینه است که آیا اینکار به موفقیت کسب و کار کمک می کند! سریعترین پاسخ به این سوال بله است! اما باید در این مسیر صبور باشید و هرگز نمی توانید یک شبه به موفقیت و یا فروش میلیونی برسید. فواید طراحی سایت برای کسب و کارها به شرح زیر هستند:

  • طراحی سایت بعد زمان و مکان را از بین می برد و مشتریان بالقوه در هر سایت از شبانه روز و از هر نقطه ای می توانند سایت شما را مشاهده کنند. این موضوع نقش بسیار مهمی در افزایش مشتری دارد و این چیزی است که تمامی کسب و کارها به دنبال آن هستند.
  • طراحی سایت به برند سازی کمک می کند. تمامی کسب و کارها تمایل دارند که نام برندشان به عنوان برندی پیشرو بر سر زبان مشتریان باشد. این امر با طراحی سایت امکان پذیر است.
  • طراحی سایت پرستیژ کاری کسب و کار را در مقابل مشتریان بالا می برد.

تمامی کارشناسان بر این موضوع تاکید می ورزند که موفقیت حق تمامی کسب و کارهاست! اما کسب و کارهایی می توانند به موفقیت برسند که با اصول تجارت در قرن بیست و یکم آشنایی دارند و بی شک طراحی سایت یکی از این اصول است. به همین دلیل اگر بودجه شما محدود است باید برای طراحی سایت کم هزینه اقدام نمایید. در واقع، طراحی سایت کم هزینه اولین قدم برای موفقیت است!

ساخت سایت با کمترین هزینه

ساخت سایت با کمترین هزینه

ممکن است کسانی که می خواهند برای طراحی سایت کم هزینه اقدام کنند، این سوال برایشان پیش بیاید که آیا پرداخت هزینه پایین باعث می شود که اعتبار سایت کاهش پیدا کند؟! پاسخ به این سوال قطعا منفی است! با پرداخت هزینه کم سایت آپشن های کمتری دارد، ولی این موضوع به اعتبار سایت خدشه ای وارد نمی کند. طراحی سایت کم هزینه باید آپشن های زیر را دارا باشد:

  • ریسپانسیو بودن و قابلیت نمایش بر روی موبایل یا تبلت
  • قابلیت ویرایش، حذف و ارتقا سایت بدون نیاز به کد نویسی
  • قابلیت مدیریت محتوا
  • قابلیت مدیریت دانلودها
  • امکان نمایش تصاویر به صورت اسلایدی

در واقع؛ باید بدانید شرکت های معتبر در طراحی سایت کم هزینه به تمامی گزینه های اصلی که باید در یک سایت موجود باشد توجه می کنند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از عقد قرار داد، از شرکت مورد نظر بخواهید تا شما را در جریان امکاناتی که قرار است در سایت تان به کار رود بگذارد.

آیا طراحی سایت کم هزینه با ورد پرس است؟

یکی از سوالاتی که در مورد طراحی سایت کم هزینه پرسیده می شود در این زمینه است که آیا این سایت ها با ورد پرس طراحی می شوند! همانطور که می دانید ورد پرس یک قالب نسبتا آماده برای مدیریت محتواست که با زبان PHP نوشته شده است. طراحی سایت با ورد پرس می تواند گزینه خوبی باشد. اما باید بدانید که تمامی سایت ها را نمی توان با ورد پرس بالا آورد.

آیا طراحی سایت کم هزینه با ورد پرس است؟

به همین دلیل، این باور اشتباه است که تمامی سایت های کم هزینه با ورد پرس طراحی می شوند. ورد پرس برای برخی از سایت ها پاسخگو است و استفاده از آن برای طراحی تمام سایت ها توصیه می شود. به همین دلیل ارتباط با شرکت های معتبر برای طراحی سایت کم هزینه یکی از مواردی است که تمامی کسب و کارها و مشتریان طراحی سایت باید مد نظر قرار دهند.

قیمت طراحی سایت با هزینه کم

همانطور که متوجه شده اید معمولا کسب و کارهایی که بودجه محدودی دارند برای طراحی سایت کم هزینه اقدام می کنند. در نتیجه، جای تعجب نیست که این کسب و کارها در مورد قیمت طراحی سایت سوال بپرسند. به طور معمول، قیمت طراحی سایت کم هزینه بین 5 تا 6 میلیون تومان است. با این وجود، این قیمت می تواند با توجه به استراتژی های کاری کسب و کار متغییر باشد. در نتیجه، کسانی که به دنبال سایت کم هزینه هستند باید قیمت را از شرکت معتبر و مورد نظر خود استعلام کنند و پس از آن برای طراحی سایت اقدام نمایند.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت کم هزینه در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که در طول این متن اشاره کردیم سایت هایی که با هزینه کم طراحی می شوند طبق الگوریتم گوگل پیش می روند اما افزونه ها و آپشن هایی که در این سایت ها در نظر گرفته می شود بسیار محدود است. بعدها با پرداخت هزینه می توان سایت را ارتقا داد. همچنین، باید بدانید تمامی سایت های کم هزینه با ورد پرس طراحی نمی شوند. زیرا ورد پرس مناسب تمامی کسب و کارهای اینترنتی نیست. توصیه ما به شما این است که برای طراحی سایت با شرکت های معتبر در ارتباط باشید.