business-it-diploma-web-design-235948

طراحی سایت وردپرس

قبل از این که در مورد طراحی سایت وردپرس اطلاعات کسب کنید باید بدانید که اصلا وردپرس چیست و طراحی سایت با آن چگونه است. برای راه اندازی وب سایت نیاز به به یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که وردپرس یکی از بهترین و راحت ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشدو قالب های متنوعی نیز دارد که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. اگر در برنامه نویسی سایت مهارت های لازم را داشته باشید می توانید یک سایت راه اندازی کنید.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

برای قیمت گذاری نهایی یک سایت عوامل زیادی وجود دارد که شما می توانید آن را در نظر داشته باشید . مثلا اینکه ازچه قالبی استفاده کرده اند. طراحی سایت وردپرس چقدر طول کشیده است. سایت فروشگاهی بوده است یا سایت یک شرکت و معرفی برند. مثلا برای سایت های فروشگاهی شما باید درگاه بانکی داشته باشید و همچنین سبد فروش طراحی شود که قیمت این نوع سایت ها معمولا متفاوت از سایت های معرفی می باشد. اگر بخواهیم قیمت حدودی سایت ها را به شما اعلام کنیم می توانیم بگوییم که یک سایت پایه حدود قیمت 600 هزار تومان می باشد. سایت تجاری حدود قیمت 2/5 تومان است. سایت فروشگاهی نیز از 4 میلیون تومان قیمت گذاری می شود تا 15 میلیون تومان به بالا . که بسته به نحوه طراحی و قابلیت های سایت این مبلغ تعیین می شود.

ساخت سایت با وردپرس

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که این روزها کسب و کار ها دارند داشته یک سایت می باشد  که یا به عرضه مستقیم کالای خودشان می پردازند یا اینکه شرکت و برند خودشان را معرفی می کنند. این فاکتور را شما با راه اندازی و ساخت سایت با وردپرس می توانید رفع کنید. برای طراحی سایت وردپرس باید یک سری نکات را رعایت کنید.

قیمت سایت وردپرس

قیمت گذاری سایت های وردپرسی براساس این که این سایت ها به صورت اختصاصی طراحی شده اند یا سایت با قالب آماده هستند متفاوت است. همیشه قیمت سایت های اختصاصی گران تر از سایت های با قالب آماده می باشد. همان طور که در بالا اعلام کرده ایم هزینه طراحی سایت وردپرس متفاوت است و این قیمت ها براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. نکاتی که باید در زمان پرداخت هزینه های طراحی یک سایت وردپرسی در نظر داشته باشید این است که : ظاهر یک وب سایت معمولا تاثیر زیادی در قیمت گذاری آن سایت ندارد. جلوه های گرافیکی خیلی بر روی قیمت گذاری سایت تاثیر گذاری البته به این معنی نیست که اهمیت نداشته باشد اما از نظر قیمت گذاشتن نمی توان اعلام کرد قیمت زیادی از این بابت می توان از مشتری ها گرفت. اصولا وب سایت هایی که با CMS های آماده که قالب آماده دارند مثل وردپرس و جوملا نمی توان هزینه زیادی پرداخت کرد و حتی می توان گفت این پلتفرم ها رایگان هستند و هزینه زیادی از این بابت نمی توانید از شما دریافت شود. اگر شما بخواهید با asp , php سایت برای خود طراحی کنید و یا افرادی با این زبان ها به صورت اختصاصی برای شما سایت طراحی کنند شما یک سایت کاملا حرفه ای دارید ولی از نظر قیمت چندین برابر سایت های وردپرسی برای شما هزینه در بر می گیرد. 4-1

قالب آماده سایت

استفاده از قالب های اماده برای طراحی سایت خیلی همه گیر شده است. به این دلیل ک هزینه استفاده از قالب ها تقریبا صفر است و خیلی آسان می باشد خیلی از افرادی که کسب و کار دارند و می خواهند برند خود را ثبت کنند می توانند از این قالب های متنوع و آماده استفاده کنند. استفاده از این قالب های آماده به این دلیل که نیاز به تخصص نداشته و اگر فرد دانش خاصی در مورد  طراحی سایت و کد نویسی و طراحی سایت وردپرس نداشته باشد می تواند ظاهر سایت خود را آماده کند راحتتر می باشد. استفاده از این قالب های آماده براساس دسته بندی شغلی است  مثل:
  • قالب سایت شرکت
  • قالب سایت پزشکی
  • قالب سایت خبری
  • قالب سایت تبلیغاتی
  • قالب سایت شخصی

راه اندازی سایت با وردپرس چگونه است؟

سایت های وردپرس را به راحتی می توانید خودتان با کمترین دانش از کد نویسی های تخصصی طراحی کنید. اما اگر شما هر کدام از مراحل طراحی سایت را اشتباه انجام دهید و یا نادیده بگیرید ممکن سایت شما دچار مشکل شود . فقط کافی است شما آخرین نسخه از وردپرس را دانود کنید و یک هاست خریداری کنید . وردپرس کاملا رایگان است و شما بعد از برنامه نویسی های لازم و نوشتن کد های لازم می توانید آن را به سمتی ببرید که به صورت اختصاصی برای شما طراحی شده باشد. طراحی سایت وردپرس و راه اندازی آن بسیار راحت می باشد.

ساخت قالب وردپرس

برای طراحی قالب سایت باید یک ویرایشگر کد نصب کنید و قدم دیگری باید داشته باشید که یک پوشه برای محتوای وردپرس خودتان بسازید تا تمامی محتوا ها و فایل های خود را درون آن قرار دهید.سپس فایل های مورد نظر خودتان مثل style.css و  index.php را بسازید که این ها قالب های مورد استفاده سایت شما هستند. در قدم بعدی باید قالب های مورد نظر خودتان را از پیشخوان وردپرس فعال کنید. کدهای نمایش عنوان و نوشته پست ها را اضافه کنید. کدهای نمایش عنوان و نوشته پست های را اضافه کنید. به قالب های خودتان سربرگ و پابرگ اضافه کنید. این ها قدم هایی هستند که با این روش ها می توانید قالب ورد پرسی بسازید.

مزایای وردپرس

در ادامه طراحی سایت وردپرس می خواهیم در مورد مزایای وردپرس می پردازیم. یکی از مهم ترین مزایای وردپرس و طراحی سایت وردپرس سادگی و راحتی آن می باشد که نسبت به جوملا و دروپال دارد . همچنین از پیچیدگی html و php و css از بین رفته است. وردپرس با هر بروزرسانی که انجام می دهد نیازهای اصلی کاربران خود را برطرف می کند و ویژگی های مفید را به به طور مداوم به وردپرس افزایش می دهد. شما می توانید از طریق وردپرس به راحتی بهینه سازی برای موتورهای جستجو مثل گوگل را انجام دهید. مواردی مثل تگ های H  و  کلمه کلیدی را به راحتی می توانید تعیین کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس ساختار ساده آن است می باشد که کاربران سایت را سردرگم نمی کند. مدیریت کردن محتواهایی که تولید می کنید خیلی راحت است. به این صورت که شما اگر می توانید یک متن ساده را در ورد تایپ کنید در وردپرس نیزمی توانید انجام دهید. شما برای استفاده از پلاگین ها و تم ها و طراحی سایت وردپرس محدودیت های خاصی ندارید و می توانید تم های مدرن و قدیمی برای کسب و کار خودتان راه اندازی کنید. شما حتی می توانید در 1 روز سایت وردپرسی خود را بسازید و فقط به این مورد نیاز دارید که عکس ها و تصاویر سایت خود را بارگذاری کنید. یکی دیگر از مزیت های مهم ساخت سایت وردپرس این است که شما می توانید سایت خود را براساس بازدید کاربران از طریق موبایل تغییر دهید.

طراحی سایت وردپرس حرفه ای

برای این که بتوانید یک سایت حرفه ای داشته باشید خودتان نیز می توانید با مقداری دانش در مورد طراحی سایت و با استفاده از قالب های آماده وردپرس اقدام به طراحی سایت وردپرس کنید و یک سایت حرفه ای برای خودتان بسازید. شما با کمترین اطلاعات فنی در مورد طراحی سایت نیز می توانید از قالب های آماده وردپرس استفاده کنید و سایت خودتان را سفارشی سازی کنید و طراحی کنید و از بین میلیون ها تم و قالب هر کدام به سلیقه و محتوای سایت شما نزدیک تر باشد را انتخاب کنید.  استفاده از این قالب که به صورت باز هستند باعث شده است می توانید ابزارهای صفحه ساز های مختلف و رابط مدیریت ساده محتوا را داشته باشید. شما با استفاده از این راه ها می توانید طراحی سایت وردپرس حرفه ای را در پیش داشته باشید و بتوانید به راحتی برای خودتان یک سایت طراحی کنید.

طراحی سایت وردپرس رایگان

طراحی سایت با وردپرس این قابلیت را دارد که از پوسته های اچ تی ام استفاده کند و شما نیازی به نوشتن یک کد HTML ندارید و تنها باید محتوا تولید کنید و عکس های سایت تان را بارگذاری کنید این جداسازی قالب و محتوا باعث شده است که شما به راحتی و حتی به صورت رایگان یک سایت طراحی کنید. یکی از دلایلی که می توان طراحی سایت وردپرس رایگان را یاد گرفت این است نصب وردپرس و افزونه های آن بسیار آسان است. شما می توانید افزونه های متفاوتی برای کارهای خودتان نصب کنید که تمامی این افزونه ها رایگان هستند و کارکرد این افزونه ها نیز با یک درگیر متفاوت می باشد. مدیریت کردن محتوا خیلی راحت است و می توانید به صورت رایگان با آن کار کنید.

دوره آموزش وردپرس

بعد از گذرندان دوره آموزش وردپرس شما قادر هستید که از تمامی مبانی ورد پرس آگاه باشید و به راحتی بتوانید وردپرس نصب کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید. با پنل این سیستم مدیریت محتوا کار کنید. تنظیمات قالب ها،افزونه ها و تنظیمات مختلف سایت یاد بگیرید و این تنظیمات را انجام دهید. شما در انتهای دوره های آموزش می توانید طراحی سایت وردپرس خودتان را انجام دهید.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا php

یکی از نکاتی که در قالب های وردپرس و طراحی سایت وردپرس باید در نظر داشته باشد که حتی خودتان می توانید با دانش اندک آن را طراحی کنید اما در زبان پی اچ پی باید مهارت برنامه نویسی داشته باشید و بودجه شما نیز کامل باشد تا بتوانید آن را طراحی کنید. باید بدانید که PHP  خود یک زبان برنامه نویسی محسوب می شود و با کمک آن می توانید وب سایت ها ، نرم افزار ها و سایر ابزارها را  ایجاد کرده و یکی از مناسب ترین گزینه ها برای طراحی سایت محسوب می شود. جمع بندی ما در این مقاله سعی کرده ایم که تمامی نکاتی که در مورد طراحی سایت وردپرس باید در نظر داشته باشید را برای شما اعلام کنیم و هم چنین نحوه قیمت طراحی سایت با وردپرس و انواع روش های ساخت سایت با وردپرس را نیز به شما اعلام کرده ایم. امیدواریم که این محتوا برای شما مفید واقع شده باشد.